Tillbaka på Blogg.se

Hejsan!~

Nu är jag tillbaka på Blogg.se igen. Jag bloggade här för ett par år sedan under 2009-2010. Bytte blogportal till Blogspot.com. Jag har bestämt mig för att börja blogga lite här och på svenska eftersom jag har så många svenska unga tjejer som ser upp till mig och ser mig som en förebild. Min andra blogg är på engelska och för mina icke svensktalande läsare. Jag kommer till att använda mig utav båda. För er som inte vet vem jag är så ska jag presentera mig;

 
Mitt namn är Emma men jag föredrar att ni kallar mig för Nana (Nanaki) jag är född den 2 November 1991. Jag är utbildad servitris på gymnasienivå men det är inget som jag arbetar som idag. Efter jag slutade gymnasiet praktiserade jag under två års tid på lite olika ställen i min stad. Jag har även varit lite sjukskriven under den tiden. I år kom jag på att det var dumt att slösa dessa två år på bara praktik, bortslarvad tid bland annat. Även fast jag fick erfarenheter och kunskaper så borde jag börjat på folkhögskola/högskolan direkt efter studenten. Nu går jag på folkhögskola och pluggar Textil. Jag har drömmar om att starta upp ett eget märke på både kläder och smyken (smink).
Jag inspireras mycket utav asiatisk kultur och livstil. Min stil är Hime Gyaru och Agejo, som är underkategorier till stilen Gyaru (Gyarukei). Stilen kommer från Japan och den är om jag ska kortfatta det grundad efter "drömmen om att se ut som västerlädska tjejer". Jag kommer förmodligen till att skriva mer om Gyarus historia lite längre fram (om så önskas) kommer just nu inte riktigt fördjupa mig i det och vara så långvarig. Jag hoppas att ni finner mig intressant och att ni stannar.
 
 
 
Ni kan hitta mig här;
 
 
Facebook
Facebook page
Twitter
Tumblr
Instagram
Ask
 
Mail kontakt:
[email protected]
 
Följ min blogg med Bloglovin
 
 
Postat av: Blogg.se

Lycka till med din nya blogg!

2013-11-04 @ 21:29:03
URL: http://blogg.se

Kommentera inlägget här sötnos♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback