Mr. Robot~

Såg för ett tag sedan klart hela första säsongen av Mr. Robot på bara några dagar.
Jag kan säga det redan nu att Mr. Robot är min nya favoritserie.
Brukar ha svårt för att komma in i en serie och fastna för den men denna serien var det
inga problem med alls. Fastnade efter första avsnittet och ville se mer, mer, mer!!
Klarar inte av att vänta tills nästa år då säsong 2 börjar.
Nej, jag överdriver inte alls ^^
 
Serien handlar om en kille som heter Elliot.
Han lider av social fobi (precis som jag gör till en viss del) och han är en hacker.
Han rekryteras senare av en man som kallar sig för Mr. Robot.
Vem är då Mr. Robot? - Det kan jag tyvärr inte tala om för då talar jag om en viktig
och stor del utav serien. Ni borde då alltså titta på denna serien.
Jag tycker att den är väldigt spännande och gripande,
jag har både skrattat och gråtit en hel del.
Serien berör mig en del just för att den påminner om mig själv på olika sätt.
Första säsongen har 10 episoder, så det tar inte så lång tid att kolla igenom den alls.
Serien är verkligen sevärd.
 
Så nu har jag räddat eran kväll eller kanske några kvällar framåt så att ni slipper ha tråkigt.
Kanske hade ni serietorka? Så varsågoda ^^
 
 
Trailern:
 

Kommentera inlägget här sötnos♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback